Jak działa prawo przyciągania

Jeśli masz jedną rzecz z tego bloga, postaraj się, aby objawiająca się obfitość nie musi być trudna. W rzeczywistości, to zupełnie odwrotnie, jak wkrótce odkryjesz.

Poczuj to. Poczuj sposób, w jaki będziesz teraz otrzymywał swoje życzenia. Musisz działać, mówić i myśleć, jakbyś je teraz otrzymywał. Jest to rzeczywiście najważniejszy, potężny krok w korzystaniu z prawa przyciągania, ponieważ jest to miejsce, w którym zaczyna się praca, a czasami, jeśli to zrobisz, nie czujesz się potrzebny, bo czujesz, że masz już to! Dlatego Wszechświat objawi tę myśl i uczucie, a otrzymasz ją.

Nadal żyć pozytywnymi emocjami i uświadomić sobie i zastanowić się nad prawdziwą mocą, jaką zawsze miałeś w tobie. Możesz osiągnąć taki sukces w każdej z tych spraw. Pamiętaj, że to nie jest coś, co właśnie aktywowałeś, ponieważ jesteś świadomy tego, że pracuje cały czas. Teraz wiesz, jak w pełni wykorzystać moc przez prawo przyciągania. Każda myśl, słowo i działanie tworzą koegzystencję z Bogiem i Wszechświatem. Masz nieskończoną moc współtworzenia.

Inne badania wykazują, że ludzie, którzy angażują się w afirmacje ", a następnie są prezentowani z informacjami, które zagrażają ich afirmacji (nawet zdrowej krytyce lub sprzężeniu zwrotnemu) faktycznie angażują się w bardziej błędne rozumowanie niż ludzie, którzy nie używają samooceny. W rzeczywistości ludzie, którzy oddają się delikatnemu pozytywnemu myśleniu, ironicznie stają się gniewni, gdy ktoś próbuje zaprzeczyć swej ściśle przemyślanej myśli. Prawda o ich sytuacji staje się tym bardziej bolesna.

Nie twierdzę, że mam te wszystkie rzeczy. Mam jednak większość rzeczy, które opisałem i udało mi się ich osiągnąć poprzez moje cele, plany, procesy wizualizacji i działania inspirowane wartością. Nie pytałem o wszechświat, mógłbyś powiedzieć, że wszechświat wiedział, ale byłem zmuszony dostać te rzeczy. Nie działałem ani udawałem, że już je miałem.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Podstawy nauczania Abrahama – sekret i prawo przyciągania

Prawo Przyciągania i sekret - porady